19 Eylül 2012 Çarşamba

çekiliş sonuçları

efendim, aşama aşama çekilişimiz aynen şu şekilde gelişmiştir:


önce dikkatlice yazdım kağıda her bir katılanın ismini...


sonra dikkatlice katladık her birini kardeşimle birlikte :)


annecim girdi bu aşamada ve çekti içlerinden birini...


veeee kazanan Ender Taner Şahin!! :) içleri lavanta dolu keseler yarın sabah eline ulaşmış olur Taner, tebrik ederim seni ve kendi adıma da çok teşekkür ederim katılımın ve ilgin için...

ayrıca, katılan ve bin bir uğraşla yorum yapan herkese çooook çok teşekkür ederim. takipte kalın;)

6 yorum:

  1. bunu saymıyorum; bir çanta isterim ben :)

    YanıtlaSil
  2. sabah sabah canım sıkıldı tanerin ismini görünce..
    başkasına çıksa bu kadar üzülmezdim.
    Neyse aradım kendisini benden öğrendi, bu arada kış temalı olanına da el koydum..
    haydi bi daha, bi daha, bi daha
    hep beraber isteeeyelimm :(

    YanıtlaSil
  3. hahaha:)) ya şans işte! başka başka temalarla yeni çekilişler de gelicek, bekleyin efendim:)

    YanıtlaSil
  4. Bütün keseler tek bir kişiye mi gitti, haksızlık bu:((
    Neyse yabancıya gitmemiş, güle güle kullansın arkadaşımız:)

    YanıtlaSil
  5. ilk resimde adımı öle ortada görünce heycanlanmadım değildi aslında ...

    YanıtlaSil
  6. kerem!:) neyse canım kısmet bu seferlik olmadı.. sen dur bekle, yakında bileklikler geliyooo! hazırlıklar bitmek üzere;)

    YanıtlaSil